Reklamacja gwarancyjna

Jak zgłosić reklamację gwarancyjną?

Zgłoszenie za pośrednictwem sklepu parawood.pl

  • Zgłoszenie reklamacji gwarancyjnej za pośrednictwem parawood.pl. Możesz skorzystać z przygotowanego przez nas wzoru formularza reklamacyjnego lub stworzyć własny opis. Dokumenty dostarcz do nas pocztą elektroniczną (reklamacje@parawood.pl).

Ekspertyza i decyzja

  • Etapy działania to:
  • Ekspertyza – specjalistyczny serwis wykona badanie przedmiotów.
  • Decyzja – o wynikach postępowania poinformujemy Cię pocztą elektroniczną.

Wynik reklamacji

  • Jeżeli Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, przedmiot naprawimy, wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci poniesione koszty. W przypadku odpowiedzi negatywnej możesz odebrać produkt lub zgodzić się na jego utylizację.
  • Pozytywna decyzja reklamacyjna:
  • Naprawa – w sytuacji, gdy jest to możliwe, pierwszym sposobem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest naprawa produktu i wymiana wadliwych/uszkodzonych elementów.
  • Wymiana – kiedy serwis przedmiotu jest niemożliwy, wymieniamy go na nowy. Wyślemy go bezpłatnie na wskazany przez Ciebie adres.
  • Zwrot kosztów – jeżeli nie ma możliwości naprawy bądź wymiany produktu na nowy, zwrócimy Ci środki na kartę, z której dokonano płatności lub wskazany rachunek bankowy (w przypadku, gdy zakup został opłacony przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze). Przelew zostanie wykonany po zaakceptowaniu przez Ciebie faktury korygującej. Otrzymasz ją na e-mail podany w zamówieniu.